KÄYTTÖEHDOT 2017-10-16T17:34:45+00:00

KÄYTTÖEHDOT

Hyvät asiakkaat,

Kiitos, kun valitsitte meidät! Jotta voisimme taata sinulle ansaitsemasi korkeatasoisen palvelun, lue seuraavat ehdot huolellisesti ja muista säilyttää takuukortti ja alkuperäinen ostokuitti.

Takuusitoumus

  1. Tarjoamme tuotteillemme takuun viiteen vuoteen asti.Takuun aikana, korjaamme tai korvaamme minkä tahansa Nitecore-tuotteen, joka on lakannut toimimasta kunnolla. Katso alla olevasta taulukosta eri tuotteiden takuuajat:
    Tuotekategoria Takuuaika
    Taskulamput ja otsalamput
    (Ei koske sisäänrakennettuja akkuja)
    60 kuukautta
    Laturit, akut, kaukosäätimet ja tuotteet, joissa on sisäänrakennettu akku 12 kuukautta
    IMR/NI akut 3 kuukautta
    NL akut 12 kuukautta

    Takuu koskee vain yllä lueteltuja tuotteita ja lisävarusteita.

    Rajoittamaton elinikäinen takuu: Kun takuuaika on kulunut, kaikki Nitecore-tuotteet saavat jatkuvaa tukea rajoitetun elinikäisen takuun ansiosta. Rajoitettu elinikäinen takuu kattaa työvoimakustannukset ja huollon, lukuun ottamatta tarvikkeita tai varaosia.

    Takuun piiriin kuuluvalla ajanjaksolla Nitecore korvaa vianmääritystarvikkeita korotetun mallin avulla samassa sarjassa tai samanlaisen suorituskyvyn tuotteella asiakkaille, jos korvausta ei voida tehdä hyvissä ajoin, ennen kuin tiettyjen tuotteiden valmistus lopetetaan eikä niitä voida korjata joistain syistä.

Takuun tiedot

  1. Jälleenmyyjät ja edustajat ovat vastuussa takuuhuollosta. Jos takuun piiriin kuuluva ongelma ilmenee, asiakkaat voivat ottaa yhteyttä jälleenmyyjään tai edustajaan takuita koskevissa vaatimuksissaan, mikäli tuote on ostettu valtuutetulta jälleenmyyjältä tai edustajalta.
  2. NITECOREn takuu on tarkoitettu vain valtuutetusta lähteestä ostetuille tuotteille. Tämä koskee kaikkia NITECORE-tuotteita.
  3. Luvattoman kolmannen osapuolen korjaus ja muuttaminen poistavat NITECOREn takuun.

    NITECOREn takuupalvelu peruuntuu jos:

    1. Virhe tuotteessa johtuu väärinkäytöksestä tai vahingosta, joka on seurausta pudottamisesta, tuotteen virheellisestä muokkaamisesta tai virheellisestä kokoamisesta.

    2. Vika tai vahinko aiheutui väärintapahtuneesta varastoinnista tai huollosta (katso tuotekäsikirja).

    3. Vahinko johtui akun vuodoista.

    HUOMIOT

    Jos tuote on palautettava meille, sinun on hankittava RMA (Return Material Authorization) asiakaspalvelusta (service@nitecore.com) tai koordinaattorilta ennen tuotteen lähettämistä takaisin Nitecorelle.

    Varmista nopea ja tehokas asiakaspalvelu hankkimalla vain valtuutetuilta jälleenmyyjiltä tai edustajilta Nitecore-tuotteita. Jos tuote on ostettu valtuuttamattomalta jälleenmyyjältä, jälleenmyyjältä veloitetaan edestakainen kuljetusmaksu ja palvelumaksu 3% sen virallisesta vähittäismyyntihinnasta.

    LAUSEKE

    1. Tuotteen ulkonäkö ei kuulu takuun piiriin.
    2. Jos Nitecorin ehtojen ja muiden takuupalveluiden yksityiskohtien välillä on eroja, sovelletaan Nitecorin ehtoja.
    3. NITECORE varaa näiden muutosten oikeellisuuden ja tulkinnan oikeudet.
    4. Kaikki ehdot tulevat voimaan välittömästi niiden ilmoittamisen jälkeen.